Nutramino

Redesign af et sportsbrand

Som den første og største producent af proteinprodukter til sportsfolk i Danmark, havde Nutramino en stærk historie at formidle, men de trængte til en update, idet markedet havde forandret sig markant over de seneste år, og langt flere konkurrenter var kommet til.

Min rolle: Designkoncept, packaging design system, logo, rentegning  //  Bureau: Crispin Porter Bogusky

nutramino_red_black

Gammelt logo

image-asset

Moodboard

Nutramino_Case3_2
Nutramino_N_1
N
N_logo
N_typo
N_color
Nutramino_stationary_2.1
FacedeSkilt
Nutramino_SoMe_mockup
N_stickers
Nutramino_stationary_3
Aluminum-Water-Bottle-Mockup-Free-PSD_3
Nutramino_Caps2

Packaging Design System

I forbindelse med redesignet blev Nutraminos produkter inddelt i to søjler, som henvender sig til to forskellige målgrupper: Fitness-segmentet og Healthier Lifestyle-segmentet. De første er hardcore sportsudøvere, mens de andre mere identificerer sig med en aktiv livsstil, som ikke er nær så krævende rent fysisk. Produkterne til førstnævnte målgruppe går under brand-navnet Nutramino, mens lifestyle-produkterne går under navnet Nutra-Go.

Produktbilleder_1
Produktbilleder_12

Line Durhuus Dahlström
hello@linedahlstrom.dk
+45 53 81 33 50
CVR: DK-30416503

Copyright © 2023