Ungeværk
Københavns Kommune skulle relancere deres ungdomsklubber. Ikke kun som et kampagnetiltag, men som en total omstrukturering, og i den forbindelse havde de brug for et koncept og en visuel identitet, som kunne give sammenhæng på tværs af klubberne (UngeVærkerne), samtidig med at hver klub havde frihed til selv at præge sit udtryk, så det stemte overens med deres profil.
Strategien bag Ungeværkerne var at skabe et "mulighedsrum" for de unge. De får mulighed for at bruge UngeVærker på tværs af byen, og de får mulighed for at deltage i smykkedesign, paddleboarding, klatring, musikproduktion, podcastproduktion og meget andet. Endda med professionelle instruktører. Så svarende til indholdet, har jeg skabt en visuel identitet, som giver et hav af muligheder for selv at skabe rammer og indhold – så det passer til de unge selv.
Min rolle: Koncept, Visuel Identitet, Art Direction, Grafisk Design, Rentegning // Bureau: Stupid Studio