Designmuseum Danmark

Genåbning

Efter en gennemgribende renovering skulle Designmuseum Danmark genåbnes i juni 2022. De ville dels gerne fejre selve åbningen, men de ville også benytte lejligheden til at udbredde kendskabet til museet og til deres utroligt smukke visuelle identitet. Derfor havde de brug for et kampagnekoncept, som kunne begge dele. 

Kunden har selv stået for den efterfølgende eksekvering, som ikke er gengivet her, eftersom det ikke er mit arbejde.

Min rolle: Koncept og præsentation //  Bureau: Stupid Studio

DMD_logo4

For at designe et helt skræddersyet element, som kunne bruges til at signalere fejringen, var idéen at splitte Designmuseets 5. element op og anvende delene som konfetti. Ved at dyrke og lege med den visuelle identitet, kunne vi på én og samme gang signalere fest OG øge kendskabet til identiteten.

DMD_farver
DMD_Konfetti_26
DMD_notesboeger
DMD_Poster2
DMD_Genåbning_V57-1
DMD_Posters
DMD_Posters2
DMD_Posters3
DMD_Genåbning_V22-1

Line Durhuus Dahlström
hello@linedahlstrom.dk
+45 53 81 33 50
CVR: DK-30416503

Copyright © 2023